Woensdag 5 juni

5 juni 2019 - Ayutthaya, Thailand

Woensdagmorgen over de Bridge over the river Kwai gelopen. Wij hebben het ereveld nogmaals bezocht en bloemen neergelegd. Wij hebben een korte stop gemaakt bij de hoogste stoepa ter wereld waarin in een boeddha de as van een koning bewaard wordt. Op weg naar Ayutthaya aangehouden door de Thaise politie omdat de auto niet aan de vereiste voorwaarden voldeed wat uitstoot  uitlaatgassen betrof. Onze chauffeur moest een voor hem hoge boete betalen wat geheel ten onrechte aan hem werd opgelegd (corruptie bij de politie en overheid!). Aangekomen in Ayutthaya hebben wij nog de ruïnes bekeken van een oude tempel.

Bij het verslag van 4 juni jl. hebben wij nog een mooie foto van onze opa geplaatst.

PhotoGrid_1559726760754

PhotoGrid_1559727552913PhotoGrid_1559726901410PhotoGrid_1559726971446PhotoGrid_1559727182950

1. Fam Jellema:
    5 juni 2019
    Prachtige reis en mooie foto's en video's. Fijn dat het met de as van beppe nu ook eindelijk gebeurd is. Fijn dat jullie dat gedaan hebben. Geniet nog een paar dagen van het mooie Thailand. Reina en Wibo.
  2. Sonja:
    5 juni 2019
    De as van de koning in een boedha. Meer mensen verdienen zo'n mooie plek. Alhoewel jullie de plek van opa en oma prachtig heb gemaakt met de bloemenpracht. 💐
  3. Tante Ant:
    6 juni 2019
    Het is geweldig mooi hoe jullie dit allemaal georganiseerd hebben. Mijn bewondering!